Питання-відповіді
Опубліковано 01 червня 2020 року о 16:59

Посилання на систему реєстрації на прийом громадян в нашій установі Ви знайдете на нашій інтернет-сторінці за посиланням.

ВАЖЛИВО: Зважаючи на епідемічну ситуацію та запроваджені на території Республіки Польща карантинні обмеження, просимо уважно ознайомитися з правилами прийому громадян під час дії карантинних заходів в нашій установі.

Прізвище, ім’я, по батькові Вам необхідно обов’язково вказати українською мовою.

Після слів не може бути пустих місць (пробілів). 

Так. Якщо Ви плануєте здійснити декілька консульських дій, необхідно зробити реєстрацію для кожної дії окремо.

ВАЖЛИВО: Документи для новонароджених дітей

У випадку необхідності реєстрації набуття громадянства України за народженням дитині та виготовлення паспортного документа (закордонний паспорт, посвідчення особи на повернення в Україну), немає необхідності реєструватися на вказані дії окремо - під час реєстрації необхідно обрати дію "Реєстрація набуття громадянства України за народженням та оформлення пастпортного документа".

У випадку вчинення консульської дії неповнолітній дитині, Вам необхідно вказати дані одного з батьків/законного представника.

Ні. Не допускається реєстрація однієї і тієї ж особи для здійснення однієї і тієї ж консульської дії на різні дати.

Реєстрацію на прийом здійснює заявник. Використання системи посередниками заборонено.

Відсутність можливості обрання дати візиту означає, що всі вільні місця для вчинення обраної консульської дії на даний момент зайняті. Вільні для реєстрації дні будуть з’являтися поступово. Також вільні дати можуть з’явитися у випадку, якщо один з зареєстрованих заявників скасував бронювання.

Для перевірки наявності вільних місць необхідно слідкувати за оновленням системи.

Час візиту призначений відповідно до часу Республіки Польща.

Лист з підтвердженням реєстрації міг потрапити у розділ "Спам" на Вашій електронній скринці. 

Відсутність підтвердження реєстрації на прийом може також означати, що Ви невірно вказали адресу електронної пошти під час реєстрації.

У випадку відсутності листа з підтвердженням реєстрації на прийом з технічних причин (процес реєстрації на інтернет-сторінці пройшов успішно, але Ви не отримали підтвердження), з метою підтвердження факту бронювання Вами місця, Ви можете звернутися з відповідним запитом на адресу електронної пошти установи.

УВАГА! Реєстрація на прийом відбувається виключно за посередництвом системи, звернутися на адресу електронної пошти установи можна тільки у випадку завершення процедури реєстрації в системі та виключно з метою підтвердження факту реєстрації.


Адреса: gc_plk@mfa.gov.ua 


Тема листа: ПІДТВЕРДЖЕННЯ РЕЄСТРАЦІЇ НА ПРИЙОМ


Зміст:


1. Прізвище, Ім'я, По батькові зареєстрованої особи;


2. Зареєстрована дата візиту;


3. Зареєстрована консульська дія;


4. Адреса електронної пошти зареєстрованої особи;


5. Контактний номер телефону зареєстрованої особи.

Якщо у Вас виникли непередбачувані обставини, які не дозволяють з’явитися на прийом в обраний час, Вам необхідно якнайшвидше самостійно скасувати реєстрацію, скориставшись посиланням, надісланим на Вашу  електронну адресу під час реєстрації. Таким чином, Ви звільняєте місце для реєстрації іншим заявникам.

Детальне роз'яснення за посиланням.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux