• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • English
  • Polski
Роз’яснення щодо консульського обслуговування в період дії карантинних заходів (ОНОВЛЕНО)
Опубліковано 13 квітня 2021 року о 13:16

Що трапилося?

У зв’язку з захворюванням співробітників установи на COVID-19, на даний момент відсутня можливість проведення прийому громадян у будь-якому вигляді (попередньо до 23 квітня 2021 року).


Що робити вже зареєстрованим на прийом особам?

Реєстрації в системі МЗС України «е-Черга», вчинені до 25 березня 2021 року, залишаються дійсними та будуть перенесені на період після відновлення роботи установи.

Детальна інформація щодо перенесення термінів візитів за посиланням.


Які звернення обробляються установою в умовах надзвичайної ситуації?

  • Випадки надзвичайного характеру за участі громадян України (арешт, смерть, втрата документів, оформлення посвідчення особи на повернення в Україну для новонароджених дітей у випадку термінової необхідності повернення в Україну) - необхідно обов’язково звернутися за телефоном «гарячої лінії» - лінія призначена ВИКЛЮЧНО для випадків надзвичайних ситуацій - (+48) 6693 529 62);
  • Прийняття на консульський облік засобами поштового зв’язку (у зв’язку з непередбачуваними форс-мажорними обставинами, термін обробки документів, надісланих до установи засобами поштового зв’язку, може бути суттєво збільшено);
  • Обробка звернень від польських компетентних органів щодо заміни посвідчень водія засобами поштового зв’язку (у зв’язку з непередбачуваними форс-мажорними обставинами, термін обробки документів, надісланих до установи засобами поштового зв’язку, може бути суттєво збільшено);
  • Видача виготовлених закордонних паспортів (виключно у випадку невідкладної необхідності отримання паспортного документа). Деталі за посиланням.

Які звернення тимчасово НЕ БУДУТЬ оброблятися через надзвичайну ситуацію? 

Усі дії, які здійснювалися під час безпосереднього прийому заявників в установі:

  • Прийняття на консульський облік під час прийому громадян;
  • Оформлення паспортів громадянина України для виїзду за кордон;
  • Оформлення посвідчень особи на повернення в Україну, за виключенням реальної термінової необхідності повернутися в Україну (втрата/відсутність паспортного документа, народження дитини та критична потреба її повернення в Україну);
  • Питання нотаріату;
  • Питання громадянства;
  • Оформлення віз для в’їзду в Україну іноземцям;
  • Виїзні консульські обслуговування.

Звертаємо Вашу увагу на те, що запровадження вищевказаного комплексу заходів є вимушеним кроком та запроваджується виключно з метою збереження життя та здоров’я наших відвідувачів та співробітників.

Просимо з розумінням віднестися до даної ситуації, закликаємо усіх суворо дотримуватися карантинних обмежень, запроваджених на території Республіки Польща (наявність маски, дистанція, тощо) та слідкувати за оновленнями на наших веб-ресурсах.


🌐 Веб-сторінка: https://krakow.mfa.gov.ua/ 

📨 Telegram: http://t.me/UKRinKrakow 

📲Facebook: https://www.facebook.com/UKRinKrakow/

Більше за темою
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux